jueves, 3 de octubre de 2019


         
         
EL QUE MÉS M’APASSIONA

M’agrada moltíssim jugar a voleibol, es la meva manera de desfogar-me, veure a las meves amigues i divertir-me de la millor manera. Soc la capitana del meu equip i m’agrada que guanyar perquè acabem totes contentes. Quan guanyem entrenem molt millor i tenim una sensació més bona.



També m’agrada molt la estètica, el maquillatge, les ungles, el cabell... és unes de les coses que m’agradaria ser de gran. Moltes vegades quan m’avorreixo em maquillo o em pinto las ungles amb dissenys...També li arreglo els peus a la meva mare i la meva germana. En les festes moltes vegades maquillo a la meva mare. Les meves amigues em demanen que li fessi trenes o li pentini...




Els nens petits m’agraden moltíssim per que son molts innocents i molt dolços. Sempre jugo amb tots els que puc, és una de les altres coses que m’agradaria ser de gran. Amb la meva cosina de 5 anys m’ho passo molt bé i com les altres cosines són molt més grans, sempre jugo jo amb ella.

13 comentarios:

  1. A mi també m'agraden els nens petits, segueix aixi, fent el que t'agrada.

    ResponderEliminar
  2. Lucia tu vlog es super mega interesante pero yo tendria cuidado con los niños que son el futuro de este planeta

    ResponderEliminar
  3. Esa Lussy!! M'agrada molt estar en el mateix equip que tú. Gràcies per ser com ets!

    ResponderEliminar
  4. Moltes gracies per la teva recomanació, prova a jugar a bàsquet

    ResponderEliminar
  5. Lucia , ya tardes en venir a la meva casa i posar-me més maca de lo que sóc, je je je, m'agraden moltels nens petits, per això estic amb tu, es broma,molt intersant tot.

    ResponderEliminar