jueves, 16 de enero de 2020



TRADICIONS NADALENCAS

Cada any el 24 de Decembre venen la meva família a casa per celebrar el cagatio i menjar tots junts. Abans de dinar sempre fem el cagatio i piquem de mes gran a més petit, jo soc l'ultima, ens regalen sempre chocolate i cada any dos o tres coses noves.

Com es l'aniversari de la meva mare i el meu es el 20 de Decembre cada any soplem juntes les veles.


  



El 25 de Decembre sempre anem a casa de la meva tieta pero abans la meva mare guarda alguna cosa per estrenar. Menjem galets i carn amb salsa al pebre. A la meva familía no fem papa noel perque ens agraden més els reis. Aquests any la meva tieta estava embaraçada i les meves cosines i jo li vam pintar la pancha. 




 El 31 de Decembre vaig al Prat de Llobregat amb la familía per part de pare, sempre anem a un bar que es diu "La brocheta". Normalment som casi 40 persones, menjem i abans de les uves la meva tieta porta fils de tres colors, verd: salut, groc: diners, vermell: amor. 



El 6 de Gener sempre al matí obro els regals, després vaig a casa de la meva tieta i obro més regals. A la tarda vaig a casa de la meva avia i obro més regals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario